Tuesday, May 20, 2008

emo people

http://www.yuppy.ro/articol/lifestyle/2519/Salut-sunt-Emo.html
Muzica punk anii 80, inrudire intre genuri...

E mai uşor să faci bancuri pe seama emo ori să-i ignori. “Ce e mai frumos decât 50 de emo bătuţi în cuie într-un copac? Un emo bătut în cuie în 50 de copaci”./ “Ce trebuie să-i spui unui emo, în faţă la Mall, ca să plângă? Orice”./ “Cum dai un emo jos din copac? Tai frânghia”. Acestea sunt câteva dintre cele mai cinice glume care circulă pe internet la adresa emo. Şi astfel, distanţa dintre emo şi oamenii “normali” continuă să crească.
Sinucigaşi, neîngrijiţi, nespălaţi, deprimaţi, drogaţi, masochişti, gay sau lesbiene. Acestea sunt doar câteva dintre credinţele care există despre emo. Cât este adevăr şi cât poveste în toate aceste credinţe? CLUJEANUL http://www.clujeanul.ro/saptamanal/mi-am-taiat-venele-cu-un-briceag-incursiune-in-mintea-unui-emo-2696852 a încercat să afle toate aceste lucruri direct de la emo. Lucru extrem de dificil, deoarece emoiştii se lasă destul de greu convinşi să vorbească. Pentru că, respinşi fiind de cei din jur, îi resping la rândul lor pe cei care vor să se apropie de ei. Şi totuşi, sub protecţia protejării identităţii reale, câţiva dintre ei au vorbit.


ampanie anti-EMO vineri 23.05.2008 in fatza Teatrului National pt a le deschide ochii idiotzilor care cred ca viatza nu are rost DACA NU ESTI EMO DA MAI DEPARTE .......(am adaugat kteva cuvinte...ora nu a fost specifikta deci trezitzi-va q noaptea in kp dak se poate..k sa mergeti p tnb sa facetzi...ce?! Nici asta nu e specifikt...doar dak vreti sa ii dati kp in cap :-?? Cred k e singurul mass p kre l-am dat de foarte mult timp dar chiar ma streseaza k l-am primit de vreo 10-20 de ori pana acum.Shi p langa asta nu sunt emo...Scuze de mass shi dak mai afla cineva detalii picante spuneti ceva concret)

imnul EMO : Sunt un EMO depravat Am o freza de cacat Seman cu-n extraterestru Si la plans yo sunt maestru Yo vreau sa ma sinucid Ca la minte nu’s lucid Lumea spune k sunt varza Da mereu am vrut sa fiu barza In oras yo ies machiat Sa arat k un stricat In roz ma imbrac mereu Sunt o fata, sa mor eu Acum vreau sa va cant ceva Si va spun e prea belea daca nu dai mai departe inseamna ca esti EMO frateee......(. E=eu M=ma O=omor

No comments: